Дорогі друзі!

Радий вітати Вас на офіційному сайті Черкаської районної ради

Сподіваюсь, що інформація, яку ми оприлюднюємо, стане в нагоді усім, хто цікавиться історією та сьогоденням
Черкаського району.

З повагою,
Голова Черкаської районної ради
Собко Олексій Петрович





Делегація управлінців з Німеччини побувала на ТОВ «Імпрес»

Делегація управлінців з Німеччини побувала на ТОВ «Імпрес»Делегація управлінців з Німеччини побувала на ТОВ «Імпрес»

Сьогодні делегація управлінців з Німеччини побувала на ТОВ «Імпрес», на якому ознайомилася з підприємством Черкаського району з іноземними інвестиціями, яке створене в 1995 році.

Оскільки це підприємство має іноземні інвестиції, то гостей найбільше цікавило питання, який шлях пройшли його керівники від організації виробництва проекту до його втілення. Директор підприємства Віталій Коркоценко розповів гостям про історію створення, про нелегкий шлях документального оформлення підприємства з іноземними інвестиціями в ті часи та показав цех з виробництва етикеток.

Сьогодні на підприємстві працює 100 осіб, вчасно виплачується заробітна плата, працівникам надається соціальний пакет. На підприємстві повністю замкнутий цикл виробництва. Всього в підприємство вкладено біля 3,0 млн. євро, із них близько 1,5 млн. євро іноземних інвестицій у вигляді наданого кредиту.

Нагадаємо. ТОВ «Імпрес» - поліграфічне підприємство з німецькими інвестиціями. На теренах району працюють вже 12 років. Спеціалізуються на виготовленні самоклеючих етикеток для упаковки. Співпрацюють з кампаніями, які продукують парфуми, косметику, побутову хімію в Україні та за кордоном.

У 1996 році підприємством освоєний новий в Україні друк самоклеючої етикетки в рулоні флексографічним способом.

Делегація управлінців з Німеччини побувала на ТОВ «Імпрес»Делегація управлінців з Німеччини побувала на ТОВ «Імпрес»

У 2001 році «Імпрес» вперше в Україні застосував технологію друку самоклеючих етикеток ультрафіолетовими фарбами, що дало якісний стрибок споживчим характеристикам етикеток та вплинуло на розширення ринку.

Інноваційна спрямованість підприємства, продиктована вимогами споживачів, привела компанію до першості у випуску багатьох високотехнологічних продуктів, як, наприклад, сендвіч-етикетки (2003 р.), тобто етикетки з двостороннім зображенням.

Щорічний приріст обороту компанії 2003-2008 рр. склав у середньому 25%.  

З 2014 року орієнтуються на європейський ринок. Покупцями їхньої продукції є підприємства в Молодовії, Грузії, Канаді, Австрії та Угорщині. 

Відділ інформаційного забезпечення та взаємодії з ЗМІ