Оптимізація органів Пенсійного фонду не змінить кількість відділів обслуговування громадян
- Деталі
- Опубліковано: П'ятниця, 30 вересня 2016, 08:40
- Перегляди: 698
14 вересня 2016 року Кабінет Міністрів України схвалив Стратегію модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року. Стратегія передбачає чіткий перелік індикаторів, які визначають конкретні результати її реалізації. Серед них – подальша оптимізація органів Пенсійного фонду України. При цьому погіршення якості обслуговування пенсіонерів та застрахованих осіб не буде.
Звертаємо увагу на те, що кількість відділів обслуговування громадян залишиться незмінною, а отже, і необхідності для пенсіонерів їздити для отримання послуг до інших населених пунктів не буде.
Відділи обслуговування громадян, хоч і не матимуть статусу юридичної особи, але надаватимуть повний перелік послуг, та залишаться в тих самих приміщеннях, залах обслуговування, куди звикли звертатися громадяни.
Крім того, громадяни матимуть можливість отримати пенсійні послуги не тільки на рівні районного центру, як це є зараз, а й на рівні громад, на базі агентських пунктів, зокрема, банківських установ, поштових підприємств незалежно від місця реєстрації.
За інформацією Пенсійного фонду України