Порядок накладання електронного цифрового підпису у податковій накладній
- Деталі
- Опубліковано: Середа, 25 вересня 2013, 12:17
- Перегляди: 1073
ДПІ у Черкаському районі Головного управління Міндоходів у Черкаській області нагадує, що відповідно до Податкового кодексу України платник податку зобов'язаний надати на вимогу покупця податкову накладну. Документ має бути підписаний уповноваженою платником особою та скріплений печаткою (за наявності).
При складанні податкової накладної або розрахунку коригування в електронній формі на них накладаються електронні цифрові підписи у такому порядку: підпис головного бухгалтера (бухгалтера) або керівника та аналог відбитку печатки продавця.
За відсутності у продавця посади бухгалтера першими накладається підпис керівника. Продавець, що є фізичною особою - підприємцем накладає електронний цифровий підпис у такому порядку: підпис фізичної особи-підприємця та аналог відбитку печатки продавця.
Електронний цифровий підпис, який накладається на податкову накладну при її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних та підпис, що скріплює цю податкову накладну при її видачі покупцю, повинні належати одній особі, якій делеговано право підпису таких накладних.
У відомстві також нагадали, що виявлення розбіжностей даних податкової накладної та Єдиного реєстру податкових накладних є підставою для проведення органами ДПС документальної позапланової виїзної перевірки продавця та у відповідних випадках покупця товарів/послуг.
ДПІ у Черкаському районі ГУ
Міндоходів у Черкаській області