Спільна робоча група з вивчення стану соціальної сфери району побувала в селі Сагунівка
- Деталі
- Опубліковано: Понеділок, 01 серпня 2016, 09:00
- Перегляди: 696
На минулому тижні спільна робоча група з вивчення стану соціальної сфери району побувала в селі Сагунівка. До складу робочої групи увійшли: голова районної ради Олексій Собко, заступник голови районної державної адміністрації Петро Коренюк, працівники виконавчого апарату районної ради, начальники управлінь та відділів районної державної адміністрації, депутат районної ради Володимир Лакутін та сільський голова Ірина Бодяненко.
Метою поїздки слугувало ознайомлення з роботою закладів соціальної сфери села Сагунівка, їх функціонування та узагальнення проблемних питань сьогодення.
Особливе місце було приділено увазі загальноосвітнім школам, яких в населеному пункті – 2.
У ЗОШ І-ІІІ школі навчається 184 учні. На утримання однієї особи тут припадає 11,9 тис. грн. на рік. Якщо ж говорити про іншу тутешню школу, то справи тут ідуть не так уже й добре. У школі І-ІІ ступенів навчається всього 65 учнів. На кожного щорічно витрачають 23,7 тис. грн. Уже не перший рік стоїть питання про її оптимізацію, адже співвідношення витрат на утримання учня, та якості наданої освіти різняться. Приміром, у Червонослобідській затрати на одного учня становлять 7-8 тис. грн. на рік. Сільський голова Ірина Бодяненко категорично проти реорганізації навчального закладу:
- Кількість дітей зростає, садочки наповнені. Я вважаю, що варто почекати із оптимізацією, бо прийде час, коли в одній школі учні не помістяться. Що тоді робити? Відкривати її знову?
Зі слів голови районної ради Олексія Собка, раціонально було б на базі цієї школи створити НВК, бо садочок тут теж знаходиться в двох приміщеннях, які сільській раді утримувати важко.
- Мені здається, що доцільно було б у ЗОШ І-ІІІ ступенів розташувати старшу й середню ланки, а школу І-ІІ ступенів віддати початковим класам та під дитячий садок, - пропонує директор ЗОШ І-ІІ ступенів Надія Брик.
У будь-якому випадку вирішувати це буде громада села, обрахувавши всі свої доходи та витрати.
За матеріалами сайту "Сільські обрії"