В Сагунівці французькі компанії ділилися досвідом успішного інвестування в молочне скотарство
- Деталі
- Опубліковано: Середа, 22 липня 2015, 15:20
- Перегляди: 1168
21 липня на базі СТОВ «Ломовате» за сприяння Посольства Франції в Україні та Міністерства аграрної політки України, відбувся - День молока. Тутешня молочна ферма належить до групи «Євраліс» та одна серед лідерів у Черкаському районі, яка свій продукт постачає відомій компанії «Данон».
– Вісім років тому група «Євраліс» придбала завод із переробки насіння в Черкаській області, – розповідає генеральний директор ТОВ «Євраліс Семенс Україна» Жан-Батіст Мас. – Займаємося також рослинництвом і молочним скотарством. Ми зберегли молочну ферму, тому що вона – частина історії Сагунівки, тут працюють її жителі. Не в наших правилах діяти інакше, ми соціально відповідальні. Тим паче у виробництва молока – велике майбутнє. І добре, що тут, на Черкащині, ми бачимо реальне сприяння влади інвесторам.
У нас справді продуктивна співпраця.
Повсюди весь день тривали лікнепи та презентації – і на полях, і на фермі. А робоча група за участі голови Черкаської облдержадміністрації Юрія Ткаченка напрацьовувала пропозиції до офіційного Києва. Ключове – як допомогти молочній галузі на рівні держави.
– Ми пропонуємо низку змін до законодавства, – пояснює Юрій Ткаченко. – І щодо розрізнення молока та молочних продуктів, і щодо ідентифікації та реєстрації тварин, і щодо сільгоспкооперації тощо. Молочне скотарство – дуже перспективний напрям. За останні роки щорічний приріст виробництва молока в області складає до 16 тисяч тонн. І дуже добре, що в нас є такі успішні інвестори, як «Євраліс». Вони – приклад для решти. Ми ж зі свого боку вживаємо всіх заходів, щоб інвестор на Черкащині почувався комфортно. Зараз розробляємо механізми, як здолати всі бюрократичні перепони під час оформлення землі.
Очільник області запросив гостей Французького дня молока на інвестиційний форум Черкащини. Його перший етап, нагадаємо, відбудеться в Києві вже 18 вересня.
Відділ інформаційного забезпечення та
взаємодії із засобами масової інформації