У службі зайнятості запрацювала нова модель надання послуг

Опубліковано: Середа, 24 квітня 2019, 16:37
Перегляди: 329

У службі зайнятості запрацювала нова модель надання послуг

У службі зайнятості запрацювала нова модель надання послуг

Державні органи, як і українське суспільство, змінюється на вимогу сучасності. Тому служба зайнятості крокує в ногу з часом та впроваджує ряд нових сервісів щодо надання послуг населенню та роботодавцям. Це зокрема, електронні кабінети шукача роботи та роботодавця. Також клієнти служби зайнятості мають можливість презентувати себе у створених відеорезюме та відеопрезентаціях. Водночас є можливість зарекомендувати себе роботодавцю у форматі он-лайн співбесіди.

У практику роботи впроваджено новий сервіс «електронна черга» для шукачів роботи, за допомогою якого кожен бажаючий може самостійно, не витрачаючи зайвого часу, записатись на індивідуальний прийом до фахівця будь-якої філії та центру зайнятості України.

Минулого року в роботу служби зайнятості запроваджено новий механізм в обслуговуванні клієнтів, які шукають роботу, а саме профілювання безробітних на засадах кейс-менеджменту, що передбачає індивідуальний підхід до кожної людини з урахуванням досвіду її роботи, потенціалу, а також рівня мотивації до працевлаштування.

Але для повноцінного досягнення головної мети – якнайшвидшого працевлаштування, з січня 2019 року реалізовується новий проект – інститут кар’єрних радників, який створено задля надання допомоги клієнту впродовж усього процесу пошуку роботи, впровадження в службі зайнятості єдиного куратора для безробітних.

Функціональні обов’язки кар’єрних радників полягають у: - наданні допомоги громадянам усвідомити свої сильні особистісні якості, самостійно визначити наявні конкурентні переваги, зокрема здібності, навички та складання індивідуального плану надання послуг або плану працевлаштування; - навчанні громадян самостійно здійснювати пошук роботи, готуватися до співбесіди, підготувати резюме; - мотивації задля досягнення визначених цілей, навчанні клієнтів долати психологічні перешкоди та спонуканні їх проявляти активну та відповідальну позицію; - наданні клієнтам інформації про умови проходження формального чи неформального професійного навчання та про переваги самостійного навчання. - веденні ефективного моніторингу надання послуг для "професійних" безробітних (клієнтів, які тільки користуються можливостями статусу безробітного, і незацікавлені у працевлаштуванні).

Кар‘єрні радники, насамперед, покликані надавати послуги та нести відповідальність за сприяння у працевлаштуванні, виходячи з інтересів клієнта. При наданні послуг кар‘єрний радник повинен бути ланкою між клієнтом та потенційним роботодавцем. Тому ключовим показником ефективності їх роботи є швидкість та якість працевлаштування особи.

Для того щоб спеціалісти служби, які будуть виконувати функції кар’єрних радників, були висококомпетентними та надавали якісні послуги клієнтам на Черкащині, на базі обласного центру зайнятості поводяться відповідні тренінги для участю фахівців філій та базових центрів зайнятості області.»

За інформацією Черкаської районної філії Черкаського обласного центру зайнятості