У ЦОПах Черкаської області платникам надано 37,2 тис. адміністративних послуг

Опубліковано: Середа, 04 червня 2014, 09:45
Перегляди: 475

Протягом січня-травня поточного року платники Черкаської області отримали у сервісних центрах державних податкових інспекцій ГУ Міндоходів в області 37235 адміністративних послуг. Нагадаємо, на Черкащині для платників працюють 22 сервісних центри. На сьогодні їхні відвідувачі мають можливість отримати комплекс послуг, зокрема 103 адміністративні послуги, а також консультативні та інформаційні. Також у ЦОП приймають податкову звітність, а у центрах Черкас, Умані, Золотоноші та Звенигородки до того ж видають ключі електронного цифрового підпису для здійснення податкових та митних процедур. За свідченням фахівців Міндоходів, серед послуг, якими здебільшого цікавляться платники податків, є послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. Наразі було надано 20104 таких послуги. Друга за «популярністю» – послуга з видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами доходів і зборів (1501 послуга). Також популярними залишаються послуги з видачі документів про взяття платників на облік та зняття з обліку – надано 845 та 759 послуг відповідно. Оскільки найпріоритетнішим у роботі ЦОП є постійне підвищення якості обслуговування платників, для оцінки цього показника, а також оцінки популярності та доцільності впровадження електронних сервісів постійно проводиться опитування відвідувачів центрів. Як результат, переважна кількість респондентів підтримала запровадження зазначених сервісів, особливо загальнодоступного інформаційно - довідкового ресурсу «Зір» та «Електронного кабінету платника податків». Варто нагадати, що усі ЦОП мають однакову структуру, яка включає три обов’язкові зали (сектори): зал (секцію) видачі довідок та дозвільних документів, зал (секцію) прийому звітності та кореспонденції, а також зал (секцію) обслуговування платників. Крім того, сервісні центри обладнані залами очікування з Wi-Fi та плазмовими екранами для трансляції важливої інформації. При необхідності консультант-модератор допоможе у пошуку необхідної інформації, розміщеної на стендах, при заповненні документів. В усіх центрах діє куточок платника податків, де можна скористатися послугами Інтернету і отримати необхідну інформацію. Також настійно рекомендуємо відвідувачам залишати свої зауваження та пропозиції щодо роботи ЦОПів та надання послуг у спеціальних скриньках. Загалом в Україні за 4 місяці у 535 центрах обслуговування платників податків (саме стільки їх діяло на початок травня) було надано 1,1 млн. адміністративних послуг. Серед послуг, якими здебільшого цікавились платники податків, залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків (надано понад 0,5 млн. таких послуг). Також популярними залишаються послуги з реєстрації книг обліку розрахункових операцій та видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету (було надано 74,7 тис. та 72,5 тис. послуг відповідно). ДПІ у Черкаському районі за матеріалами ГУ Міндоходів у Черкаській області

ДПІ у Черкаському районі ГУ
Міндоходів у Черкаській області