Дорогі друзі!

Радий вітати Вас на офіційному сайті Черкаської районної ради

Сподіваюсь, що інформація, яку ми оприлюднюємо, стане в нагоді усім, хто цікавиться історією та сьогоденням
Черкаського району.

З повагою,
Голова Черкаської районної ради
Собко Олексій Петрович





Ведення книги обліку доходів і витрат в електронному вигляді

ДПІ у Черкаському районі ГУ Міндоходів у Черкаській області інформує, що фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, та фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність (далі – самозайняті особи), повинні вести Книгу обліку доходів і витрат (далі – Книга). Книга ведеться за вибором платника податку в паперовому або електронному вигляді. У разі обрання самозайнятою особою ведення Книги в електронній формі: 1) самозайнята особа зобов’язана: - отримати посилені сертифікати відкритих ключів, сформованих акредитованими центрами сертифікації ключів, включених до системи подання податкових документів в електронному вигляді, - укласти договір про визнання електронних документів з контролюючим органом, - сформувати заяву на отримання Книги і надіслати її до контролюючого органу за місцем податкового обліку засобами електронного зв’язку (з дотриманням умов щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством); 2) контролюючий орган за місцем податкового обліку реєструє заяву самозайнятої особи на отримання Книги у реєстрі поданих заяв та протягом 3 робочих днів формує і надсилає самозайнятій особі повідомлення про реєстрацію Книги із зазначенням реєстраційного номера Книги та дати її реєстрації; 3) після отримання самозайнятою особою повідомлення про реєстрацію Книги така особа здійснює операції з її ведення згідно з Порядком ведення Книги обліку доходів і витрат; Форма Книги обліку доходів і витрат та Порядок її ведення затверджені наказом Міндоходів України від 16.09.2013 року № 481, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 01.10.2013 1686/24218.

ДПІ у Черкаському районі ГУ
Міндоходів у Черкаській області